Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Πρώτη φορά που σου έστειλα το όνειρο μου.



Πρώτη φορά που σου έστειλα το όνειρο μου ήταν νύχτα, τις νύχτες που μου λείπεις γιατί ονειρεύομαι την μυρωδιά σου.

Θα ήθελα να σε ξανά αγαπήσω αλλα ποτε δεν το εύχομαι, φοβάμαι πως θα σε χάσω για δεύτερη φορα.

Η νύχτα μου κάνει και εκείνη παρέα, όπως και εσύ μου έκανες κάποτε. Θα ήθελε και εκείνη να κλάψω λίγο γιαυτην, νομίζω πως μυστικά σε ζηλεύει .

Τα βρώμικα ρούχα μου είναι η απόδειξη πως σε αγαπάω, γιατί να τα έχω καθαρά αφού δεν τα μυρίζεις;

Ζω μονο τις στιγμές που σε θυμάμαι . Τις υπόλοιπες ο θάνατος μου κλείνει το μάτι και μου χαμογελα..

Κλείνω τα αυτιά μου να μην ακούσω τις απειλές του και περιμένω τον βασιλιά ήλιο να σκορπίσει το σκότος.

Μια μέρα, θα σταματήσει να μου κάνει το χατίρι και θα τελειώσω, σκέφτομαι.
Η ειρήνη με περιμένει, για χάρη της ανάπαυσης δεν αναπαύομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου