Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Κερδισα τους Ασσους...

Και προσπαθώ και προσπαθώ και προσπαθώ,ξενυχτάω κάθε μέρα για να έχω ένα μικρό κέρδος κάποτε.Αλλα πάντα χάνω,και μετά...και μετά ε?Ε και μετά προσπαθώ και προσπαθώ πάλι,για μένα για σένα για την μαμά για τον μπαμπά για τις αδελφές μου.Και χάνω πάλι και προσπαθώ ξανά,καπνός γίνονται τα λεφτά μου αλλα εγώ εκεί...τα παράτησα ολα για να παίζω...χαρτιά.Ειναι χαζό για σένα αλλά για μενα οχι,κάθε φορά που τρώω τα μούτρα μου σκέφτομαι πως πήρα ενα μάθημα και συνεχίζω,συνεχίζω για να κάνω δυο δεκάρες και να σε πάρω....να σε πάρω με παπά και κουμπάρο.Αλλα οι παπάδες μου χάνουν απο άσσους και μένω ξανά στον άσσο.Τα τελευταία μου cents κάνω μάρκες,τις μάρκες δράση και απο την δράση στο τίποτα,στο profit μηδέν.Μηδέν οπως τώρα,όπως πάντα ήταν μέρχι σήμερα.
Εκατομύριο?χαχαχα,όχι δεν ζητάω,ενα δεκάρικο θέλω για κάρτα...για να πάρω τηλέφωνο να ακούσω την φωνή σου.Μα τώρα κραταώ Ντάμα - Βαλέ....εγω ο Βαλές και εσυ η Ντάμα...
Εγώ και εσυ μαζι,αν καταφερουμε να κανουμε μια κέντα χρώμα μπορούμε να κερδίσουμε όλους τους  Άσσους του κόσμου.

Αφιερωμένο στην Ε.Λ.

2 σχόλια: